Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 20 lipca 2017

W kierunku słońca

Zapowiadają poprawę pogody, zapowiadają, a upałów jak nie było tak nie ma. Próżne moje czekanie.

Na Malcie akumulatory naładowałam tak aby, aby...


Już znowu świeci się ostrzegawcza lampka, bo:
- dokończyłam pisanie programu nauczania;
- napisałam projekt edukacyjny, o którym myślałam wcześniej,
- przygotowałam część materiałów do projektu;
- zaprojektowałam ( trzeba było odświeżyć i uaktualnić) stronę www - co prawda Starsza oceniła,że trąci myszką i zrobiła lepszą, ale musiałam odświeżyć w głowie to i owo, więc jestem z siebie dumna;
- poznałam nowe narzędzia online
- wreszcie - kończę kurs - właściwie już ukończyłam,bo zadania wszystkie wykonałam, wysłałam i czekam na zaliczenie.
- przeczytałam zaległą lekturę  i zabieram się za nową

A prawdziwego lata jak nie było, tak wciąż nie ma. Ile można czekać?

Pakuję walizkę i jazda w stronę słońca. Odezwę się po powrocie!


5 komentarzy:

  1. A u mnie upał bardzo męczący.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też bardzo gorąco:))Pozdrawiam i udanej podróży życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo pracowita!
    Jedź i odpoczywaj :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałaś się, więc odpoczynek zasłużony. Pogody w naturze i ducha życzę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.